diumenge, 27 de febrer del 2011

Demostrar algo sense que es note

Joder, jodimos, jodamos.
Qué abandonat que tinc el blog :) Però no passa res, avui actualitze. Que no cunda el pánico.

Un cap de setmana increïble. Amb una companyia d'aquelles bones. Dos bones amigues i una persona especial.
Qué amigues! És aparèixer elles i començar a riure sense parar [bueno, i a menjar comida basura].
Massa les estime, massa.

I ara...a veure...com agraïr algo a algú sense que es note? Havia pensat fer-ho així...
hajshjshgfduyewfbejrhgnfiobgjigràciesjghuifbfhgyugvsghgaf. Es nota? Igual si...
Doncs com no sé fer-ho sense que es note, no ho faré. Només diré que era el que necessitava. Que m'ha ajudat molt. Que m'ha demostrat molt. Que m'ha fet sentir especial.
I que et fagen sentir especial sense ser-ho, està molt bé. I diguem que la meua "especialitat", és gràcies a tindre't al meu costat. Sóc especial quan estic amb tu. Perque amb tu les coses són molt fàcils. Amb tu les coses són inoblidables.

Amb tu, JO.

T'estime!

[crec que es la vegada que pitjor m'he explicat, sóc un desastre]

2 comentaris:

  1. Nah, no t'has explicat malament, ho has fet de puta mare.

    hdgbhsegbdcjbshjfwhjscbhjsbfhjsbcjbjgenialkfhbsjkbfjsefbvjsbvhdx

    Lo ves :D

    ResponElimina
  2. BAH, t'expliques de puta mare. Paraules senzilles i clares. Frases curtes i contundents. Sentiments cristal·lins i precisos. Si és que tinc un novio que no me'l mereixo.

    Recorda que no ets l'únic que sent aquestes coses eh, jo també les sento i com sempre dic, encara les sento més que tu.

    T'estimo

    ResponElimina