dijous, 15 d’abril del 2010

La família creix


En efecte senyores i senyors, la família creix! I no vos penseu que ha vingut algun cosinet, o algo per l'estil, nonono. Ha vingut aquest gat tan super moníssim :) Es diu Càries
La veritat que ens alegra. Fins i tot, en lloc de veure la tele el mirem a ell jugar [hay que decir, que la TDT no funciona tampoco].
I he de confesar que m'encanta quan ve al meu quarto i puja damunt meu, ronroneja i miola perque l'abrace. I després es dorm. Le quiero.

I apart d'això, poca cosa més. Ja sabeu, teniu una visita pendent a la gran via. El Càries vos rebrà la mar d'encantat.

2 comentaris:

  1. m'encanta que es puji damunt meu? i no comentes tus nuevas ganas de matar gatos? ^^ xD

    ResponElimina
  2. "Ya no miramos la tele, ahora miramos al gato" "hay que decir que la TDT no funciona tampoco" jajajajajjajajajjajjajaj

    ResponElimina