dijous, 30 de desembre del 2010

Adéu, 2010

Doncs si senyors, el 2010 se'n va. I sembla ahir quan celebràvem haver entrat al 2010. Sembla ahir quan començava un nou any, ple d'esperances i desitjos que complir. Ara, a tan sols unes hores de deixar-lo enrere, és moment de fer balanç.

El meu balanç d'aquest any és molt variat. Com tot, el 2010 ha tingut coses molt bones. Però també d'altres no tant bones. He aprés moltes coses i n'he experimentat moltes més. He conegut a molta gent i he passat moments increïbles. He superat aspectes que havia de superar, i fins i tot alguns que no esperava superar. He plorat molt, però he rigut moltíssim més. He sentit. He estimat.

Aquest 2010, el recordaré tota la vida. Per moltes raons. Una d'elles és perque vaig perdre a una de les persones que més estime en la meua vida. Una de les persones que m'ha fet ser com sóc. Una persona que m'ha ensenyat tot el que sé. Una persona que recorde cada dia i a la que sempre estaré agraït. Iaia.
Una altra raó és perque he conegut i aprofundit més en algunes persones que m'envolten i m'he emportat sorpreses molt bones.
Una altra, perque he tingut uns moments increïbles amb els meus amics.
Una altra raó, ets tu. Conèixer-te és una de les millors coses que m'ha passat en la vida.

Així que, un any per recordar. Però ara toca dir-li adéu al 2010. I començar des de ja, a disfrutar del 2011.
I com sempre dic, viure.

Bona entrada d'any a tothom!

5 comentaris:

  1. Bon balanç del 2010, clar que sí. I m'agrada formar part d'aquest últim tram del 2010. No només he aparegut jo en la teva vida eh xd tu has aparegut en la meva, és mútua la cosa.

    Evidentment, haver sabut de la teva existència ha sigut un bon regal pel 2010 i haver pogut començar un relació amb tu ha sigut un regal que em feia falta des de feia moooolt de temps jaja

    El 2011 serà encara millor si cabe, i si estic al teu costat millor que millor. Per reis em demano això, un 2011 ple de moments amb tu.

    t'estimo caracul (millora't de la panxa! :)

    ResponElimina
  2. Quim, leyendo esto que te acaban de poner, me han invadido las lagrimas en mis ojos, pero lagrimas de felicidad.
    Disfruta el momento, que por lo que veo, es bueno para ti, dulce, cálido, amoroso, cariñoso.
    Te lo mereces, te conozco poco, pero me gustas mucho. (como persona, eh? que no se ponga celoson!!)

    ResponElimina
  3. http://www.youtube.com/watch?v=KMOOr7GEkj8

    ResponElimina
  4. No se si entro dins dels bons o mals moments amb els teus amics.

    De todas formas, ahí estoy yo, en el 2010.

    ResponElimina
  5. La caca de la vaca no fa pudor encara que la remenis amb un bastó

    ResponElimina