dilluns, 15 de març del 2010

Yo de mayor, quiero ser como tú

Avui, m'han dit : "¿Culo veo, culo quiero?"
i jo he contestat: "yo de mayor quiero ser como tú".
I es que n'hi han persones que no saps perquè et fan sentir bé. Persones amb qui tens afinitat, allò que diun feeling. És igual si fa poc que has conegut a dita persona, o si sou diferents, la qüestió és que la vols en la teua vida. L'admires.
I la persona que ha gosat dir-me que m'he copiat d'ella en fer-me blog, és una d'aquestes persones. Una persona, plena de vida.
Por todo eso y mucho más:
Clara, yo de mayor quiero ser como tú.

2 comentaris:

  1. jo tambe vull un dia dedicadoooo!

    ResponElimina
  2. Ploraré de l'emoció.

    Mira que fa un rato estava pensat..., utilitzaré al meu machomen en el próxim post (i he dit utilitzaré, no li dedicaré.)

    GUAPO!

    ResponElimina